Az optimális tanóra modelljeservice-ico2


A tanári munka és a tehetséggondozás az eddigieknél is magasabb szintre emelése volt a célja annak az uniós pályázatnak, amelynek záró konferenciáját szerdán tartották az I. Béla Gimnáziumban (Veszprém,2011.11.09)

„… a tehetséggondozás legfőbb színtere a tanóra, a tanóra minősége pedig alapvetően befolyásolja a tanulók előrehaladását.”

A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése 

service-ico2

service-ico2


„A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése” (TÁMOP – 4.1.2.-08/1/B-2009-0003) elnevezésű projekt felsőoktatást és közoktatást egyaránt érintő tevékenységeinek célja, hogy az elmélet és a gyakorlat szoros kapcsolatára fokozottabban építve, korszerű módszerekkel és eszközökkel növelje a képzések színvonalát, valamint hozzájáruljon az interaktív, inkluzív, tanulóközpontú pedagógiai módszerek minél szélesebb körű alkalmazásához.”

1307446409dscf0191

1307446510dscf0203

 

XVII. Nógrádi pedagógustalálkozó (Fülek, 2011.12.09-10)service-ico2


“Több szakmaiságot” – ezzel a hívó gondolattal nyitotta meg 2011. december 10-én Ádám Zita a füleki Ifjúság Utcai MTNY Alapiskola aulájában a XVII. Nógrádi Pedagógustalálkozót, melynek szervezői az SZMPSZ Rimaszombati RPK, a Losonci TV, a Pro Scholis, a Szlovákiai Magyar Protestáns Közoktatási és Közművelődési Egyesület, a füleki Ifjúság Utcai MTNY Alapiskola voltak.

illustration

kep01